Kurį CRM pasirinkti smulkiam ir vidutiniam verslui?

pagal | 2022/05/13
Kurį CRM pasirinkti smulkiam ir vidutiniam verslui?

Pagrindinės užduotys, kurias sprendžia CRM, yra informacijos apie klientus, projektus ir pardavimus rinkimas, saugojimas ir sisteminimas. Sistema leidžia registruoti duomenis, rinkti analizę ir supaprastinti to paties tipo darbo eigas. CRM diegimo sėkmė labai priklauso nuo to, kaip teisingai buvo pasirinkta verslo valdymo sistema arba kitaip tariant programinės įrangos produktas. Daugiau apie tai, kokį CRM pasirinkti, skaitykite mūsų straipsnyje.

Ką turėtų daryti geras CRM?

Trokštantys verslininkai dažnai viską daro senamadiškai, naudodami tik nemokamas atvirojo kodo programas. Palaipsniui didėjantis kontaktų, prašymų, skambučių skaičius, projektų komplikacija sukelia painiavą, prastėja darbų kokybė.

Ši problema ypač aktuali nišoms, kuriose svarbus nuolatinis naujų klientų antplūdis ir efektyvi sąveika su senaisiais. Mažoms ir vidutinėms įmonėms reklamos išlaidos gali būti gana didelės naštos, todėl labai svarbu iš kiekvieno kontakto su potencialiu klientu gauti maksimalią naudą.

CRM svarbiausios funkcijos

Saugoti ir tvarkyti informaciją apie viską – nuo ​​sprendimus priimančio asmens telefono numerio iki telefono skambučių įrašymo; nuo atsiskaitymo duomenų iki klientų gimimo datų. Jei visa informacija yra vienoje vietoje, o ne išsibarsčiusi jūsų vadovų sąsiuviniuose, tada jei kuris iš jų bus atleistas, klientų neprarasite.

Organizuokite ir kontroliuokite darbuotojų darbą: jei sistemoje dirba vadovas, galite lengvai sekti, kiek jis skambina, kaip bendrauja su klientais, kaip dirba su prieštaravimais. Kai prie vieno projekto dirba keli žmonės, CRM padės paskirstyti atsakomybes, kontroliuoti užduočių atlikimo laiką.

Analizuoti duomenis ir generuoti ataskaitas: remiantis tam tikro laikotarpio statistika, galima nustatyti verslo procesų grandinės trūkumus. Galbūt tai bus praleisti skambučiai, neišsiųstos sąskaitos, laiškai, į kuriuos niekas neatsiliepė.

Tos pačios rūšies veiksmų automatizavimas: komercinių pasiūlymų, specifikacijų formavimas, sąskaitų faktūrų išrašymas ir siuntimas, automatinis informacijos ar reklamos platinimas. Visas šias užduotis gali atlikti CRM, taupant darbuotojų laiką.

Verslo programinės įrangos rinka yra gana plati, panagrinėkime penkis populiariausius programinės įrangos produktus.

Kodėl neturėtumėte naudoti nemokamų CRM sistemų mažoms įmonėms

Kitas smulkaus verslo bruožas – noras sutaupyti visko. Krizių metu ji tampa dar aštresnė. Smulkios firmos neturi investuotojų ir galimybių gauti biudžetinių lėšų, o ir pagrindinės buveinės, kuri jau įsisavino porą šimtų smulkių rinkos žaidėjų ir startuolių bei gali padėti finansiškai. Tai yra, viską turi daryti pats: sekti kaštus, gaminti prekę ar teikti paslaugą, reklamuoti prekės ženklą, užsiimti personalo valdymu (pavyzdžiui, stengtis išlaikyti gerus darbuotojus, kurie, ypač IT srityje, konkurentai gali lengvai suvilioti pietus, konferencijas ir bet kokias premijas).

Taupymas kartais pasiekia absurdą: pagrindinių verslo procesų perkėlimas iš išorės, naudojant tik nemokamas arba „nulaužtas“ programų versijas (matyt iki pirmos baudos), maksimalaus darbuotojų skaičiaus perkėlimas į nuotolinį darbą, kad nebūtų išleisti pinigai. išsinuomoti didelį biurą. Verslas tampa sau priešu.

Be to, mažoje įmonėje organizacinių procesų struktūra gerokai skiriasi nuo didelės įmonės. Didelis verslas susideda ne iš atskirų procesų, o iš jų grupių: gamybos, logistikos, infrastruktūros, rinkodaros, kokybės kontrolės ir kt.. Mažame versle pagrindiniai procesai gali papildyti vieną sudėtingą, kompleksinį procesą (gamyba, logistika, sandėlis).

Tai lemia CRM sistemos pasirinkimą verslui (primityvios apskaitos skambučių programos gali nepakakti) ir įtakoja įmonės organizacinę struktūrą bei jos valdymo metodus. Tiesą sakant, išeina, kad mažą įmonę reikia valdyti taip pat, kaip ir didelę.

 Išvada

Programinės įrangos produkto pasirinkimas priklauso ne tik nuo funkcijų skaičiaus ir kainos. Jei neplanuojate naudotis visomis funkcijomis, kam permokėti? Kaip ir bet kuri naujovė, CRM gali susidurti su komandos pasipriešinimu. Pertvarkymas į naują darbo sistemą padės nustatyti, kurioje darbo eigos grandinės dalyje yra gedimų ir kliūčių.

Kad ir kokį CRM pasirinktumėte, nepamirškite, kad sistemoje dirbs jūsų darbuotojai: reikėtų atsižvelgti ir į jų galimybes bei poreikius.

Šaltinis: contourenterprise.lt